Wednesday 29 June 2011

persahabatan vs musuh..

kehkehkeh..kelakor je tgk tjuk yg i pilihh..hehe..xdela..sebenarnya nk dicoretkan sal ikatan pershbtan..ermm..bagi i la kan(versi gediks sikit)..i leh idup tnpa kwn or member..becose i x suka sorg2..not my style..kehkehekhe..nope la..actually its depends on orng tu la..ade org dia suka sorng2..ade orng dia xleh sorg2..dia kena berteman..hehe..i la tu..kena bertmann..emmm...tp..dlm mencari n mendapatkan teman sejati nih bnyk susah maa...yela..ade yg jeles ngn kita..ade yg suka ngumpat..kehkehkeh..ckp kat diri sdiri lak ke?? xde la...peringtan tuk diri sediri je..
lau kat maktb ni..kita kena kwn ngn semua orng...butt...kena tgk jgk orng tu mcm mana...sbb kita nk hadap muka dia 5 thun setengah kot...lama gler kan..lau kwen dah dpt lima org anak..hehe...cptnye...productive tol la aku nih..haha..ok2..back to the story..kat maktb ni ak dpt kenal bnyk peel orng la...ehhe..ade dpn baik..belakang..emm..hampeh...ade yg xleh dipercayai..hehe..rummate sdiri lagi la..but alhamdulillahla rummate ku skg ni jenis yg ok...hyuhu..
ok...member kacippp aku kat maktb ni mek cikk...sbb dia dpt fhmi ak n aku dpt fahami dia gak..tp kdg2 aku geram ngn dia..n dia pun geram ngn aku la ni..ehhe...adil la tu kan??hehe..tp ramai agi member aku yg aku selesa la...mek long..shaza..aten..ermm...hihuhuhu..
yg tudung merah tu mek long, oren tu mek cik, n yg tudung putih tu jija..hehe...comel x kitorng??hehe...jgn perasan dik oiii....



ehemm..ni mek long..kitorng ni posing jek keje dlm kelas..hehe..dah tu lec xdek..huhu..opss...mek long da berpunya!!!hehe...uncle deris




hehehe..time ni sukan...jd zombie...haha...otak...otakkk.....oooootakkkk....huhu..kelakar kot time nihh...


ermmm..ok la...rasa cam x na tulis lagi dah la...hehe..jap2 lagi smbung lagi..ehhe....insyaAllah...frens forever...x nak la gaduh2 ke jeles2 ke..emmm...=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...