Tuesday 19 July 2011

Ape YG ku mau dalam sebuah PerHuBunGan......

me myself....



skg mo0d jiwang terlebeyy lakkk....okeh...but that ok la..ni nk cter sal ape yg ak impikan dlm sebuah perhubungan....------------> cinta cintun...
1 ) setia dlm perhubungan...(time mesg ngn ak.. jgn nk gediks layan msg girls lain)
2 ) syg aku lebey...(pengorbanan itu penting)
3 ) caring...( amek tahu sal aku...belajar..n so 0n..)
4 ) sentiasa dekat ngan aku....( bukan nk berkepit..tp i love to berkepit..huhu...p/s..lain org lain kemahuan..)
5 ) terima ak seadanya ...(ak gemok..x lawa...huhu..x pandai...s0..my true lover nnti..u kena trima i seadanya....bukan dengn keterpaksaan...)
6 ) selalu wish bertday..go0d moning ke..nite ke...(haha...perkara beser la tu)
7 ) blajar kena pandai la...eng kena strong..sbb aku x pandai eng...
8 ) kena pndai jg hati....(amek hati..tp x nak main anginn...huhuhu)
9 ) apa2 jd kat ak..dia still ley trima n jaga ak sepenuh n seikhlas hati....
10 ) ley trima my family....layan my family sama cam family sediri....
11 ) benci rok0kkkk....( pandai2 la ea....)


nak buka pintu hati ku???

pasangan bahagia...;)
ermm..aku rasa sama je impian ak ni ngan semua girl....kan???tp mungkin ade yg lebey dan kurang la..nti topup2la bnda yg lebey baik tu...hihi....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...