Wednesday 20 July 2011

PoP Up sAmPLe....

ini fiqah nye product....lawa kan..??
ermm....next task ktorng ialah siapkan sample pop up cards....SAMPLE je okeh...bukan yg betul2 lagi..huhu...so...mlm nih mang ktorng kena siapkan sample2 nih...termasuklah warnakan pic n melipat mengikut kesesuaian...huhu...pop up card ni ialah kad yg apabila dibuka.....akan terkeluarla mcm2 design yg terdapat dlm tuh....ianya dibina menggunakan rotation, dan banyak lagi..aku pun x brp fhm sgt lagi..c0z x bt betul2 sediri nyerr lagi kan...ni semua kitorng bt bukan suker2 je tau...ni sbb esemen kitorng...huhu...;) kdg2 terfikir mcm jd budak seni la pulak..bukan budak math..huhu...yela..kena warna2...kena jahit2...kena bt tu bt ni...semua berkaitan dgn seni..ishhh....

ni la rupa bilik aku.....x de la berselerak sgt kan....;)
time bt nih....ade shaza, aten n fiqah...bestnyer dorng....menggunakan spenuhnye bilik aku...hehe...aku sgt suke lau member2 dtg bilikk aku...x dela aku boring kan...time bt keje..borakk2..hehe...nti dah kuar mktb..mesti aku rasa rindu sgt time2 gini kan...huhu....

ni product aku lakkk..hehe...x comey...=(..(sebelum dilipat..)

selepas dilipat....jd la pop up kad....;)

burung...




nih budak lima tahun yg tlg sy warnakan nih...n0t me okeh!!hehe..

nih jenis yg com0t tahap gaban...hehe...p/s:nti kan nk gunting gak...so x dela comot ngat...

p/s: hehe...mang ak nih budak seni lukis...tp jenis yg humble...uwekkk...padahal x reti nk color..huhu...s0ry la...im n0t gifted t0k jd org yg kreatif..huhu...sbr je la.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...