Sunday 21 August 2011

MaTa Raya!!!!!!ehehe



hihihi....mata raya??ape tu??..xde ape..ak beli lens color..huhu...ni first time ak pakai lens..not bad...but pretty hard to wear it..huhu...first time try to wear it..terkebil2 bijik mata nih ha..abes kuar air..air mata..air idung..huhu...but not take long time la..just 5- 10 mins..huhu...oke what..member ak ckp dia dulu first time pakai..ade dlm sejam lebey duk msukkan lens tuh dalam mata..huhu...lens kat ats tu la ak beli..nnti ak upload pic ak pakai lens tuh ea..huhu....

nih dia respons member2:

*sofia!!!slesa x pakai lens?huhu...ak hnya mampu jwb no komen..nk kata selesa tu mestilah x..bagi aku la..kan first time pakai..uhu...sbb rasa mcm ade something je kat mata ni kan..huhu...

*sofia!!!muka ko mcm nak nges je wei..huhu..adoiyai...member kelas ckp muka aku cam nk nges pula..ni mesti sbb lens nih nampak berair ..huhu..lens yg ak nyer ni dia shiny2 gitu..huhu..tu sbb nmpk cam mata nk nges...mata tgh sebak..huhu

*comel la sofia..mata ko la..huhu...adoiyai..-------------->ingtkan aku yg comel..huhu

*awk..jg kebersihn ea...lens tu sensitif..x yah la pakai..mata da comey..----->erm..thanks kwn mngingtkan aku...;)

*hahh...mata sofia nampak mata itam jer la..dah x nmpak mata putih..huh...tau la mata aku ni mata kecik..huhu..so..bila pakai lens 16mm nih...terlebih besrla pula mata itam ak..huu...kurngla space tuk mata putih ak menjelma..ehhe...

*time rmbut/ habuk masuk mata..makk aiii..pedihh o0oo...rasa cam nak cbut kuar je lens tuh..haha..tula..risiko pakai lens..huhu..

* rasa ngntuk/mata gatal...yg ni aku x rasa agi..tp member ak ckp dia rasa ngntuk time pakai lens.huh..ni alasan nih..nk tido dlm kelas..ehhe...

*balik nnti..x tau ma aku kata apa..haha...tp dah inform awl2 gitau bli lens nih...haha...nti kang ma kata mata kucing lak.huhu..xdela ma..lens biasa je..;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...