Friday 14 October 2011

Malam Tautan Kasih Blok C....;)

malam tautan kasih blok c....;)
Malam Tautan Kasih Blok C ni diadakan tuk menghargai kakak2 senior yg bakal mnghabiskan sisa2 idup mereka di blok c nih..hehe....x sbrnye nk sem 8.....huhu..nti x yah study da...kehkehekeh...P/S: ingt senang ke  nk keje??lagi susah dari study kot.....huhu....

so..bnyk aktiviti telah diadakan dlm menjayakan majlis ini...exp: ptgnye ade sukaneka blok....ade pertndingan membaling belon, membawa bola pingpong menggunakan sudu ...n then..pertndingan meniup belon sampai pecah.....so..apa lagi..ak n kwn2 join la...pertndingn membwa bola pingpong n meniup belon smpai pecah........time tuh..yg main ---------->ayu, fiqah,  aten n aku..hehe...best...tp..malangnya..ktorng kalah..sbb banyk group yg main...huhuhu...kitorng sebenarnya nk bagi chance kat akak2 sem 8 la yg menang..dorng kan da nk kuar dri blok c nih...hehe...(ayt cover malu sbb kalah..)...tp kan...pertndingn meniup belon smpai pecah...group aku menang...hehe...ade 10 group...sorng wakil yg bertnding tiup belon smpai pecah...belon sapa pecah dulu...group dia meng..ehhe...so..aku dgn semngt yg x brp nk ade ...telah mewakilkan group aku...sbb time tuh..kuku aku TAJAMMMMM...ahha...time tgh tiup tuh....aku dah give up..yela..mana x nya...10 org yang main..nk 2 org je yg paling cpt....ak mang da brenti tiup time tuh...tetiba  si Ayu nih dtg........dia tgk aku dgn muka dia yg kelakar tuh..time tuh aku dah nk tergelakkkkk..ayooo..ayuuu..jgn kacauuu aku...huhu...tetiba aku dgr pommmmmm...ayyyyakkkkk!!!da ade belon yg pecah....tp bukan belon aku.....huhuhu....time tuh..ayu dgn selambanya jerit--------------------->sofia!!sofia!!!smbil tunjukk kuku.........ahaaa..aku apa lagi..tiup smbil cubit belon guna kuku..ahhaa....tetiba..popmmmm.....ooo yeahhhh!!!berjaya!!pecahhh jgk belon nih akhirnya....so..kitorng jd pemenang kedua .....hehe


ayu, fiqah n aten....korng mkn hamper x halal eh tu???????



mlm..BBQ...aym n hot dog...;)

sedapppppnyerrr!!!!!

mlm ni temanya ialah biru hitam.....;)

amek gambar ngn artis...hehee....

proses meletakkan ayam n hot dog....;)
pati ke nih???hee...dorng tgh tgk movie while we r BBQ..;)
time makan..da x ingt org len da.....huhu


kak cik!!!!;)
kak long n shaza @ artis tuk malam nih..hee(jgn marah na shaz)..:)



**tetiba terasa x sbr nk sem 8....huhu...harap2 nnti ktorng sem 8...ade jgk majlis cam ni...nnti dpt adiah...
**thanks jgk kpd ustaz muhsinul nizam, pn.zamrah n warden blok D..kerana sudi dtg ke majlis malam tautan kasih blok c ini.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...