Tuesday 29 November 2011

men will always be men???

men will always be men??jd mcm mana tu?lau jd pelindung..pemimpin..aku setuju...tp jika jd buaya..mata keranjang..sorry to say...ak harap sgt dalam hidup ni aku x jumpa laki jenis macam ni...ak jenis yg setia...susah ku hndak jelaskan di sini..namun ku harap sgt "awk", bukan jnis mcm tu...lau "awk"  jenis mcm tu...saya rela awk pergi dari hidup saya daripada awk seksa saya kemudian hari...

saya pernah berborak dgn sorg lelaki..kawan saya,dia mengaku dia seorang playboy..kuar ngn anak dara itu dan ini..n jg pandai berkata2 yg boleh membuatkan perempuan cair...dia menyifatkan perempuan nih cam kerak  nasi..kat luar nampak keras..tp bila direndam dalam air,lama2 jadi lembik..cair...betul x?? dia juga sudah berkahwin...dia boleh tahan hensemnya..tp xdek la hensem cam aaron aziz or fahrin ahmad kan...haahha...

p/s: ku harap sgt dia berubah n setia pada bini dia tu..di sini aku bukannya mahu memburuk2 kan dia..tp aku hanya mahu berkongsi cerita n memberi peringtan kepada kawan2 perempuanku...agar jgn percaya kepada kata2 lelaki 100%...tp..aku sediri??dalam proses utk tdk memberi 100% kepercayaan kpd insan bergelar lelaki...kecuali abahku...

---kawan aku jg ckp..bini dia terlalu memberi kepercayaan kepada dirinya...menyebabkan dia mengkhianati kepercayaan yg diberikan kpdnya..so,kwn2 perempuan, kita jgnlah bgi 100% kepercayaan kpd kaum laki nih..Ya Allah..aku harap sgt2..jauhkanlah aku dgn lelaki yg playboy n x setia...amin...
gambar hiasan..;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...